Velkommen til vores nye B2B-platform. Få adgang idag!

Teknisk Support på Autel diagnosetestere

CEPELO hjælper værkstederne med både Teknisk Support på Autel diagnosetestere, samt med brug af OE-testudstyr på de biler som kræver det. Her kan du læse mere om vores Tekniske Support og Remote Expert løsninger.

Teknisk support på testere er inklusiv når du har et aktivt software abonnement på din tester.

Se gældende priser på software abonnementer nedenfor.

Funktionerne og mulighederne i Autels diagnosetestere er meget omfangsrige, og arbejder man med mange forskellige bilmærker, kan der ofte være brug for hjælp til at finde den rigtige funktion. Derfor er vi her for at hjælpe dig med Teknisk Support.

Når du har et aktivt software-abonnement på din Autel diagnosetester, har du samtidig adgang til at benytte vores dygtige Tekniske Specialister, der sidder klar til at hjælpe dig med testerens funktioner.

Sådan bruger du Teknisk Support:

  1. Kontakt os på 98180203 hvor du sættes i kontakt med en af vores Teknikkere
  2. Sørg for din tester er forbundet til internettet
  3. Find funktionen "Remote desktop" (blåt ikon) på testeren og åbn denne
  4. Når du har Teknikkeren i røret, vil de bede om at få oplyst 9-cifret kode som står på din tester
  5. Derefter har Teknikkeren via Teamviewer adgang til at se, og kontrollere, din diagnosetester

Remote Expert

Flere og flere bilmærker, har på nyere bilmodeller begrænset visse funktioner, som kun kan udføres med originalt OE-testudstyr. Dette gælder f.eks. onlinekodning af styreenheder på biler fra VAG (VW, Audi, Skoda, Cupra) og mange andre.

I de større Autel diagnosetestere - model 906PRO TS, 909, 919 og Ultra, er der en funktion ved navn Remote Expert. Via denne funktion kan andet testudstyr tilkobles, og udføre funktioner direkte på det tilsluttede køretøj.

Ejer du én af ovenstående testere, skal du altså ikke købe ekstra udstyr, men har adgang til funktionen direkte fra din tester.

Du betaler ikke noget løbende abonnement for tjenesten, men betaler for hver udført opgave. Når du opretter en opgave - en såkaldt "ticket" - bliver du oplyst prisen for at udføre den, som du skal godkende, inden vores Teknikker starter opgaven.

Hvilke opgaver og hvilke bilmærker understøttes pt

  • VAG(Audi, Seat, Skoda og VW)
  • PSA(Peugeot, Citroen og nyere Opel)
  • Volvo/Polestar

Sådan bruger du Remote Expert

Remote Expert er en funktion der gør det muligt at vi via din Autel diagnose tester kan tilkoble bilen med originalt diagnoseudstyr.

Funktionen ligger i henholdsvis Autel MS906PRO-TS, MS 909, MS 919 og MS Ultra.

Software abonnement

Priserne er gældende fra 1. januar 2025, og gælder for 12 måneders abonnement

SGW-pakke koster 3.795,- men bestilles det sammen med software abonnementet er prisen 3.000,- for 12 måneder.

  • MX900TS - 2.995,-
  • DS900TS - 5.195,-
  • 906PRO TS - 5.995,-
  • MS909 - 8.995,-
  • MS919 - 9.995,-
  • MS Ultra - 10.995,-
  • IM508 - 4.595,-
  • IM608 - 8.995,-
  • Elite - 8.500,-

Alle priser er excl. moms.